8 Eylül 2021 Çarşamba

SEVGİLİ ÇOCUKLAR

 

        SEVGİLİ ÇOCUKLAR,

       2021-2022 Eğitim- Öğretim yılına başladık. Olanak sağlanmadan başarı gerçekleşmez. O nedenle sayın anne babaları, öğrencilerimizin hayat için hazırlanma programlarınızda emeği geçen tüm eğitimcileri, programların gerçekleşmesinde aktif görevleri üstün başarı ile gerçekleştirmeye çalışan öğretmenlerimizi, ayırt etmeksizin eğitimin ayrılmaz parçaları olan tüm destek personellerini ve elbette gözbebeklerimiz siz sevgili öğrencileri kutluyorum.

     Yeni eğitim öğretim yılı hayırlı uğurlu olsun. Hepinize üstün başarılar diliyorum.                                                                  Hıfzı YETGİN

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Premium Wordpress Themes