23 Aralık 2010 Perşembe

Serbest Çalışma adında bir dersimiz vardı.

En çok sevdiğim ders çarşamba günleri öğleden sonra 2 saat yaptığımız serbest çalışma dersiydi. Öğretmenim Sadık Dörtbölük de dersi, dersin adına uygun işletirdi. Bizi özgür bırakırdı. Okulun alt tarafında küçük bir akar su vardı. Oradan aldığım çamurlarla bir öğretim yılı içinde neredeyse köyde herkesi temsil eden yüzden fazla heykel yapmıştım. Evimizin zemin katında avlu diye bir bölüm vardı. Orada sergen diye tabir edilen uzunca bir rafa dizili durarlardı. Eve gelen komşularımızda sorarlardı: " şindi ben hangısıyın gayr


ii" bu heykellerin hepsi çıkan bir yangında evimizle birlikte yandı. O günden sonra elime çamurda alamadım. Heykelde yapamadım

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Premium Wordpress Themes